שפר את האנגלית שלך

לפני מספר חודשים פנו אלי ושלו אם אני מעוניין לבדוק קורס מקוון לשיפור האנגלית.
שאלתי אם זה מתאים גם לנוער ומכיוון שאמרו לי שכן, שאלתי את בתי בת ה-15 אם היא מעוניינת.
היא נענתה לאתגר ובמהלך החודשים האחרונים, קיבלה מדי מספר ימים (בתדירות שהיא קבעה בעצמה) שיעור מקוון.
מדי פעם העפתי מבט לוודא שהכל בסדר, ממה שהתרשמתי המבנה והלוגיסטיקה ברמה גבוהה מאוד, התבוננתי במהלך שיעור אחד והוא גם נראה ונשמע מעניין.
להלן התרשמותה (לא נגעתי :-))

ביקורת על קורס אנגלית של GymGlish

לפני חודשיים בערך אבא הציע לי להשתתף בקורס לימוד אנגלית דרך האינטרנט.
רציתי לשפר את האנגלית שלי ולכן החלטתי לקפוץ על ההזדמנות.
בהתחלה לא הבנתי מה קורה ומה עושים אך תוך זמן קצר השתלטתי על העניינים.

הקורס כולל מספר שיעורים אותם מקבלים דרך המייל.

כל שיעור כולל דיאלוגים עם השלמות של מילים ובנוסף קטעי קריאה ושמיעה על סיפור מסוים שנמשך לאורך כל השיעורים, ולאחריהם שאלות של הבנה ודקדוק על הסיפור, הכל מותאם לפי הרמה שלך. כמו כן, את המילים שאתה לא מבין אתה יכול לסמן. כל שיעור לוקח בין 10 ל15 דקות.

אחרי שאתה מסיים לענות על כל השאלות, נשלח אלייך תיקון של השיעור ובו תשובות לכל השאלות והסברים על כל תשובה למה היא נכונה או למה לא, ומה הייתה התשובה הנכונה ביותר. בנוסף אתה מקבל פירוש של כל המילים שלא הבנת אותן סימנת בשיעור.

התחלתי את הקורס והסיפור. הסיפור מספר על ברונו דלאווין (Delavigne) בעל חברה לייצור בשמים שהייתה שייכת לסבו. הסיפור מספר את סיפור החיים של ברונו, היכן גדל, מתי קיבל את החברה, מי העובדים שלו וכמובן על המוצרים שהוא מייצר.

במהלך הקורס נתקלתי במספר בעיות.

הבעיה הראשונה הייתה עם קטעי השמיעה. הקטעים מוסיפים עניין לשיעור והשימוש במבטאים עוזר ללמוד עוד על ה"סלנגים" השונים ועל התוספות שכל מדינה מוסיפה לשפה האנגלית, אך הרבה פעמים המבטאים מקשים על ההבנה של הנאמר, דבר שפוגע ביכולת לענות תשובות נכונות וכמובן ללמוד דברים חדשים.

הבעיה השנייה הייתה שההסברים לא תמיד היו מובנים. הרבה פעמים הייתי מסמנת מילים שאני לא יודעת או שאלות שלא הבנתי ובתיקון הייתי מקבלת את ההסברים והפירושים, אך גם אותם לא תמיד הייתי מבינה.
בסך הכל אני יודעת אנגלית ברמה דיי גבוהה, אני מדברת בבית ואני נמצאת בכיתת האצה בבית הספר, אבל אם יש מילים שאני לא מבינה שמוסברות על ידי עוד מילים שאני לא מבינה כנראה שיש איזושהי בעיה עקרונית.

הבעיה השלישית היא חוסר בתרגול. כל מספר שיעורים היה שאלון קצר שבודק האם אתה זוכר את המילים שביקשת לפרש לפני שניים או שלושה שיעורים. בדרך כלל לא הייתי זוכרת את המילים מכיוון שאחרי שביקשתי לפרש אותן בדרך כלל לא חזרו עליהן שוב ולא שאלו שאלות שמצריכות לזכור את הפירושים. בדרך כלל הצלחתי לזכור את המילים אחרי שטעיתי בשאלון פעמיים או שלוש.

 ציון לפי קטגוריות

עד כמה ידידותי למשתמש?
5 מתוך 5

עד כמה הנושאים מגוונים ומעניינים?
5 מתוך 5

עד כמה ההסברים היו טובים ועזרו לי להתגבר על דברים שלא ידעתי?
3 מתוך 5

 בסך הכל נהניתי מהקורס, העשרתי את הידע שלי ושיפרתי קצת את האנגלית שלי, וגם הצלחתי למלא חלק מהזמן הפנוי שהיה לי בחופש.

פורסם בקטגוריה טכנולוגיה, שפה, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *