יום 8 – 25/9/2018 – יוצאים מסינמורץ לכיוון לטורקיה

Tuesday, 25th September 2018 - יום 8
התוכנית להיום - טבע מסביב לסימורץ
לינה: Bella Vista Beach Club
(117 אירו כולל ארוחת בוקר)

קמנו הבוקר והשמש שזרחה עד אתמול נעלמה, ובמקומה יורד גשם. במקביל הטמפרטורה צנחה בכ-8 מעלות והים אינו שקט עוד כאמש.

אחרי ארוחת הבוקר יצאנו לסיבוב בסופרמרקטים ובחנויות של העיירה, קנינו קצת נקניקים לקחת הביתה (לוקנקה, בודה, פילה אלנה), בניצה ריחנית וחמה לנשנוש מהמאפייה המקומית וכלי חרס מסורתי להכנת טרין. חזרנו למלון בזמן למסאז' של הילה, נשנוש קליל לצהריים ואז יצאנו לדרך דרומה.
תחנה ראשונה: חוף Silistar – הפיתוח התיירותי כאן מוגבל לקמפינג דיי מיושן בתוך היער הטבעי. החוף שוכן במפרץ קטן יותר וסגור יותר מאשר בסינמורץ ואת כמות האנשים שראינו אפשר לספור על אצבעות כף יד אחת.

תחנה שנייה: Rezovo – העיירה הבולגרית הדרומית ביותר על קו החוף של הים השחור, ובעצם הנקודה הדרום-מזרחית ביותר של האיחוד האירופי.

המקום בו הטורקים והבולגרים משחקים בתחרות למי יש (דגל) יותר גדול.

אנחנו הרפובליקה הטורקית!

אבל אנחנו שייכים לאיחוד האירופי…

נכון לשנת 2011 היו בעיירה 46 תושבים (ב-2008 היו 77), מעניין כמה יש היום.
ראינו מספר מלונות ומסעדות (חלקן אפילו פתוחות), בסיס גדול למדי של משמר הגבול, כנסייה אחת עם אוסף הפעמונים שהיו תלויים בה פעם, פתרון נחמד למנגל וקומץ תיירים (בולגרים).

חזרנו למלון לשנ"צ.
לאחר מכן ארוחת ערב, אריזת מזוודות קצת משחקי קלפים*
ולילה אחרון בבולגריה.

*למי שתהה, אנחנו לא משחקים פוקר, בעיקר סקאנק וקצת טאקי 🙂

פורסם בקטגוריה בולגריה 2018 - #2, בחו"ל, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא יום 8 – 25/9/2018 – יוצאים מסינמורץ לכיוון לטורקיה

1. מאת אמיר זהבי‏:

בולגריה – ברשימה (אבל לא גבוה)
    בודק ביעדים האחרים שכתבת.