עֶשְׂרִים וְאַחַת עֶשְׂרִים וּשְׁתַּיִם…

עברו כבר כמעט 3 חודשים מאז חדר הבריחה הקודם והמוצלח (למי שהיה זקוק להוכחה שאנחנו לא מכורים 🙂 ומסיבות שונות בחרנו הפעם לעשות שני חדרים ברצף (חדרים 21 ו-22 שלנו).
לכן מצאנו את עצמנו בשישי בבוקר חונים בקניון רננים (רעננה) ועוברים את הכביש למתחם של IQFACTOR הכולל כרגע שני חדרים (השלישי לקראת סיום בנייה), הגביש ומימד אלפא המוגדרים על-ידי הבעלים כחדרים ברמת קושי בינונית-קשה ומיועדים עבור 2-6 או 3-7 שחקנים בהתאמה.

התקבלנו בסבר פנים יפות על-ידי אדוארד (אחד הבעלים) והועברנו לחדר המתנה חביב עם כיבוד קל, שירותים וכל מה שצריך.
הצטלמנו לפני הכניסה לחדר כדי שכשנסיים יהיה מגנט-תמונה מוכן, עברנו תדרוך קצר על נהלים (תקרה, רצפה וכו') ועל המשימה העומדת בפנינו, ויצאנו לדרך.
החדר מעוצב יפה ובהחלט מתאים לסיפור המסגרת, החידות טובות ולא מסובכות, אבל אצלנו זה ידוע – ככל שהחידות פשוטות יותר, כך יש לנו נטייה לסבך אותן 🙂
סיימנו את הגביש ב-58 דקות ואחרי מנוחה קצרה בחדר ההמתנה עברנו לחדר השני מימד אלפא להמשך העלילה.
ניתן לעשות כל אחד מהחדרים ללא קשר לשני, אבל למי שמעוניין, יש חוט מקשר.
העיצוב של החדר השני שונה מהראשון והגיוון הזה נחמד. יש בו חידות קשות יותר שגם מחייבות שיתוף פעולה משמעותי יותר בין השחקנים אבל ניכר ששני החדרים מאותו בית היוצר.
כמובן שעם החידות הקשות יותר הלך לנו טוב יותר וסיימנו תוך 50 דקות.

התקשורת עם המפעיל (כשיש בכך צורך) פשוטה ביותר – עומדים מתחת למצלמה שבפינת החדר ומדברים – מיקרופון ורמקול עושים את העבודה היטב בלי צורך במכשירי קשר שנוטים להתקלקל, טלפונים ללא קליטה או אביזרים אחרים שאפשר להפיל/לשבור/לשכוח.
כשיש צורך בעזרה מבקשים, ורק אז מקבלים, "הכוונה" ולא "רמז" (כאן לא ידחפו לכם רמזים בכוח) – ההכוונה היא סוג של חידה בפני עצמה שכוונתה להחזיר את השחקנים לכיוון המחשבה שמאפשר להתקדם. פתרון אלגנטי לסכנת המפעילים המחרבים שעלולים להרוס לך את החדר.

היינו מגדירים את הגביש כרמת קושי בינונית ואת מימד אלפא כרמה בינונית-קשה ולדעתנו אין מקום פיזי או צורך ביותר מארבעה שחקנים באף אחד מהחדרים. את הגביש אפשר לעשות בזוג בעוד שלמימד אלפא באמת עדיף לפחות שלושה.

הגימור בשני החדרים טוב, החידות כוללות לא מעט טכנולוגיה ולמרות זאת הכל פעל ללא שום תקלות. היו לנו צרכים אדמיניסטרטיביים לפני ההגעה לחדרים שנענו בסבר פנים יפות ובהתחשבות. גם האירוח במקום טוב – בקיצור חווייה טובה. לא חדרים של אפקט "וואו" אבל בהחלט חדרים ששווה לעשות, במיוחד לחובבי החידות (למרות שהתפאורה טובה בהחלט).
הבעלים עשו לא מעט חדרים בעצמם ובהחלט מפרגנים לקולגות שלהם.

אז מה יהיה החדר הבא שלנו, ה-23 במספר? מישהו יכול לנחש?
img_1479s

 

פורסם בקטגוריה חדרי בריחה, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *