אז מה עושים עכשיו?

אחרי יום שישי מלא וגדוש התיישבנו בשבת בבוקר (בירושלים) לדיון של "מה עושים עכשיו?"
נשמענו בערך כמו רביעיית הנשרים ממוגלי מלך הג'ונגל – סחור סחור במעגלים בלי לקבל החלטות.

החלטנו למרות החום של אוגוסט לפתוח את היום בביקור בגן החיות התנכי וגם הזמנו עוד חדר בריחה, עם תקווה להספיק גם ביקור קטן בעיר העתיקה לפני החזרה למישור החוף המהביל.

בגן החיות היו מעט מאוד אנשים, אבל בהחלט היה חם, גם לחיות שלא היו במים או בביתנים ממוזגים היה חם. הזאטוט התלהב מאוד, אחז במפה והחליט בדיוק לאן הולכים ומה חייבים לראות (פחות או יותר את הכל).

IMG_6208S

אני אנווט

IMG_6206S

אמא וגור קטן

IMG_6214S

כמו בובת הלמור שלי

IMG_6218S

מה כתוב פה?

IMG_6205S  IMG_6223S IMG_6224S IMG_6228S

לאחר מכן נסענו לחדר הבריחה המרדף אחרי המיליון, החדר השני בירושליים שזכה להמלצות, אם כי אמרו שאולי לא יתאים לילד קטן, וגם כמו החדר של אתמול שייך לחברת Secret Room.
החדר ה-14 שלנו (ה-5 של הזאטוט) נמצא בתוך בניין כלל שהוא די שומם בשבת.
לובי קטן, מים, סוכריות, סרטון ההסבר על עלילת החדר טוב – קצר ולעניין (למרות שאפשר היה להשקיע במסך קצת יותר גדול ממסך מחשב רגיל).
הופ פנימה, הפעם בניגוד לאתמול לא "קצת חשוך" אלא חושך מוחלט וגם צפוף, הזאטוט לא אהב את החושך אבל זה ממש לא היה נורא וזה גם לא נמשך זמן רב.
מסקנה: עם הזאטוט שלנו אפשר ללכת כמעט לכל חדר, ומכיוון שאנחנו לא חובבי זומבים או קריפיות, אז כנראה שכל חדר שיתאים לנו ואין בו משימות פיסיות קשות, יתאים גם לו – כיף 🙂
הכניסה קצת תיסכלה אותנו, ידענו בדיוק מה צריך לעשות, אבל לבצע את זה לא היה פשוט בכלל, ההמשך היה טוב יותר, מגוון חידות שחלקן מקוריות בהחלט, שפע מקום להסתובב בו ולא מעט מנעולים שצריך לפתוח אבל לך תבין איך…
בשלב מסוים נתקענו אז ביקשנו רמז, הרמז שקיבלנו לא עזר בכלל והיינו קצת אבודים (בדיעבד הרמז בכלל לא היה רלוונטי לשלב הזה!).
בן ה-13 התישב על הרצפה מתוך ייאוש ופתאום ראה פרט שנעלם מאיתנו עד עכשיו ואיפשר לנו להמשיך, אחרי זמן קצר המיליון היה בידינו וכל שנותר היה להימלט עם השלל.
58 דקות לקח לנו, חדר לא פשוט, יותר קשה משבויי המבצר ומבחינתנו גם יותר זורם.
לא מתאים למוגבלים בתנועה.
IMG_8144S
אפילו הספקנו ביקור חטוף בעיר העתיקה לפני הנסיעה חזרה למישור החוף המהביל.

פורסם בקטגוריה בארץ, חדרי בריחה, משפחה, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *