שוב מול ים

הקיץ בפתח וכבר יש סימנים של חום מעיק, אם כי הלחות האיומה של אוגוסט טרם הגיעה. עברו כמעט 3 שנים מאז ביקרנו לראשונה במול ים, הזיכרון הטוב נשאר אבל הטעם כבר פג. מכיוון שיום הולדתה של הילה הגיע והיא ממש רצתה, שינית את התוכנית והזמנתי מקום.
יש מסעדות שלמרות שהשם נשאר לאורך זמן, השף ו/או הבעלים מתחלף ולך תנחש מה הקשר בין המסעדה של לפני 3 שנים והמסעדה של היום. במול ים זה לא המצב.IMG_0894s (1280x960)
כשנכנסנו ברכו אותנו לשלום כאילו היינו מכרים ותיקים, הושיבו אותנו לשולחן וכיבדו אותנו במגבון – מה שחוסך ביקור בשירותים רק כדי לשטוף ידיים.
בדיוק כמו בפעם הקודמת לשולחן הגיעה סלסילת לחמים עם חמאה, איולי וקרם חצילים. הסלסילה והממרחים ילוו אותנו לכל אורך הארוחה וימולאו אוטומטית ברגע שיראו סימני ריקון, לרות שבשלב מסוים המלצרית רמזה שכדאי להשאיר מקום לקינוחים כי הם טובים.
IMG_0899s (1280x960)
העסקית כוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית, המבחר לא קטן ומעורר בעיות החלטה. img_0896s-1280x960.jpg
בחרתי בלזניה "משוגעת" – עלה פסטה עוטף בייבי שרימפ ובשר סרטנים כחולים בציר לובסטר מצומצם וחמאת מרווה. נשמע טוב ונראה לא רע אבל זה לא היה זה, עלה הפסטה דקיק וקשה ולכן החיתוך שלו והבאתו לפה היו משימה מפרכת, הטעם של ציר הלובסטר האפיל על הכל  – חבל.
img_0900s-1280x960.jpg

הילה בחרה באס-מפוספס ביוגורט חם – פילה דג באס צרוב על פלאנצ'ה, עם קרם שומר עדין, פטריית מלך ופיסטוקים. הוזהרנו שהפלפל המונח בצד אכן חריף אבל למרות הכחשות הצוות גם הרוטב הצהוב סבל מחריפות גבוהה ולכן למרות שהבאס היה טעים, הוא אכן היה מפוספס, להילה לא הייתה שום בעיה לחזור לאויסטרים הישנים והטובים.img_0901s-1280x960.jpg img_0902s-1280x960.jpg

ברקע התנגן לו שיר מוכר, שיר החתונה שלנו – It must be love ובשלב מסוים שמנו לב שהמלצרית שלנו היא אותה אחת מהביקור הקודם.
לעיקרית בחרתי בשרימפ פופאי – חסילונים צרובים על תרד תורכי, גבינת פטה וביצה עלומה ברוטב יין אדום וקציפת ליים-טימין. המלצרית הזהירה שזו מנה עם המון טעמים, אבל כל עוד הם לא כוללים חריף אין לי בעיה.
המנה יפהפייה, וכמובטח גם עשירת טעמים, מוצלחת ביותר.

img_0910-2-1280x887.jpg

הילה בחרה בלובסטר מנדרין – חצי לובסטר מבושל סו-ויד על ירקות ירוקים בויניגריט מנדרינות ותפוחי אדמה ברוזמרין. מנה מוצלחת, יפה וטעימה.IMG_0908s (1280x960)למרות שדי שבענו, לא יכולנו שלא להעיף מבט על תפריט הקינוחים וגם לבחור ממנו משהו.
פרלינים – מבחר שוקולדים ממולאים מתוצרת "השוקולדייה" של מול ים.
חלקנו כל פרלין ושיחקנו בזהה את המילוי, לא טרחנו לבדוק עם המלצרית אבל זיהינו בוודאות מנדרינות (הכתום), דובדבנים בליקר (דווקא לא הבורדו :-)), בזיליקום, אחד מלוח ודי מבחיל (מול ים?), אחד עם ברגמוט? …

img_0912s-1280x480.jpgנפרדנו לשלום עד הפעם הבאה

פורסם בקטגוריה מסעדות, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *