תיבת פנדורה – שנפתח את זה?

עם שמונה חדרי בריחה מאחורינו, הרגשנו בשלים להשתתף בהרצה של חדר בריחה חדש לפני פתיחתו לקהל הרחב. בדרך כלל יש לנו מה להגיד על החדרים, אז למה שלא נביע את דעתנו בשלב שעוד אולי אפשר להשפיע? חוץ מזה, הצצה קטנה אל מאחורי הקלעים המלווה בהרגשה קטנה של שותפות יכולה להיות דבר נחמד.
לאחרונה התרבו בקבוצת הפייסבוק "חדרי בבריחה ישראל" הגרלות להרצות של חדרים חדשים – "תעשו לנו לייק, ושיתוף וכו'" הם אומרים, "ונגריל בין כולכם הרצות". גם אם חלקם באמת עורכים הגרלות, מה הסיכוי שיבחרו בנו? עד עכשיו בכל מקרה, זה לא קרה.
לכן כששמענו שמשפחה שאנחנו מכירים פותחת חדר בריחה ועושה הרצות, התקשרנו מיד, הם שמחו מאוד שנבוא וכך גם אנחנו.
בייביסיטר בהתראה קצרה לא מצאנו אז ארזנו תיק עם ענבים, עוגיות, טאבלט ומשאית צעצוע וקיווינו שזה יספיק בשביל לשעשע את בן ה-4.5, כי מהחדרים האחרונים הוא לא התלהב במיוחד.

אז הרחקנו בנסיעה עד תל-מונד (איזה כיף שזה כל-כך קרוב) לביקור בחדר "תקועים בלב-ים" של תיבת פנדורה.
ניכר כי בתכנון החדר הושקעה מחשבה, גם בבנייה, גם בעיצוב, גם בחידות ובשילובן בתמה (נושא) של החדר שהיא – אנחנו מלחים בספינה שהקפטן שלה נחטף על-ידי פירטים, ועלינו להיעזר ברמזים שהקפטן השאיר על-מנת לחזור ולקחת פיקוד על הספינה. בהתאם לכך החידות אינן עתירות טכנולוגיה ופעלולים כמו למשל באיום האירני, אלא יותר דומות בסגנון לצד האפל של האמנות.
החידות טובות ונמצאות בשפע ולכן אפשר להתפצל ולעבוד על דברים במקביל, ולרובן קשר מובהק לתמה של החדר. יש הפתעות בחדר – דברים שלא ראינו עד היום וזה נחמד. החדר מתאים מאוד גם לילדים, בן ה-4.5 התלהב מאוד מהעיצוב והאביזרים והצליח להעסיק את עצמו (ואותנו) מבלי שנזדקק לתכולת התיק שארזנו בשבילו!

החדר בעצם גמור ואמור להיפתח רשמית עוד השבוע כך שיכולנו לעשותו ללא כל התערבות מצד המפעילים. לא נזקקנו לרמזים וסיימנו אותו ב-38 דקות כך שאנחנו מחזיקים נכון לעכשיו בשיא של החדר :-). הצלחנו לעקוף את אחת החידות, מה שהפתיע קצת את המפעילים אבל אם יש אפשרות כזו בחדר, אנחנו אלה שנמצא אותה, בדיוק כמו שעשינו בקפריסין.

בסיום התיישבנו בלובי לדיון על החדר, חלקנו את החוויות ואת ההצעות לשיפור – חלקן קשורות לעמידות של חלק מהפריטים, שמענו קצת על בניית החדר ועל מיני התלבטויות.
יש כמובן מים, שתייה חמה, פאזלים על השולחן, ארונית לנעילת טלפונים/תיקים, שירותים – בקיצור כל מה שנחוץ.

מתאים לדעתנו לארבעה-חמישה מתחילים או שניים-שלושה מנוסים.
טוב כחדר ראשון – בהחלט יוצאים ממנו עם טעם של עוד.
יש צורך לדעת עברית.
לא נגיש לכסאות גלגלים, נשים בהריון או בעלי מוגבלויות פיסיות.
מתאים מאוד לילדים בכל הגילים.

שווה ביקור!

אם מחפשים היטב ניתן לראות בתמונה את הרגל של הזאטוט המתחבא
IMG_6932

פורסם בקטגוריה חדרי בריחה, משפחה, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *