תחושת קלה של עמימות וחשאיות בחדר ה-20

"אבא, אני רוצה שתלכו לחדר בריחה ותזמינו את מאיה לשמור עלי" – אחרי ארבעה חדרי בריחה בספרד לזאטוט קצת נמאס מהעניין והוא החליט שאנחנו צריכים להמשיך בתחביב בלעדיו כי הוא לא רוצה
.
שלושת החדרים האחרונים שעשינו בספרד היו טובים ומאתגרים אז רצינו משהו טוב גם בארץ.
מכיוון שגם אחרי עוד ועוד חדרים, Alien Abduction של פורטל Y נשאר אצלנו גבוה מאוד בדירוג החדרים בכלל, ואולי אפילו בטופ מבחינת רמת החידות שלו, החלטנו לבדוק את החדר החדש שלהם – Obscurity בתור החדר ה-20 שלנו. מדובר על חדר של 90 דקות עם הבטחה מצד מי שכבר ביקרו בו שהעיצוב יותר מושקע מהחדר הקודם והחידות כמובן ברמה גבוהה.
אז קמנו בשבת בבוקר ונסענו לחולון. נסיעה שיכולה לקחת שעה עד שעה וחצי ביום חול עברה תוך 35 דקות. החניון שממנו נכנסים למרתף שבו נמצא החדר סגור בשבת אבל יש חנייה ברחוב. חדר ההמתנה ספרטני מעט אבל יש בו כורסאות ל-10 אנשים, שירותים צמודים, מים וקפה וזה מספיק. קיבלנו תדרוך קצר (לא בכוח, כל דבר משמש פעם אחת וכו') בלי הסבר על החדר עצמו (שומרים על עמימות) וקדימה לדרך.
ההתחלה הייתה טובה – גם של החדר וגם העבודה שלנו – ומהר מאוד מצאנו את עצמנו בלב העניין. החלל גדול (כמו בחדר הראשון שלהם) ובהחלט יכול להכיל מספר גדול של אנשים. העיצוב והתפאורה טובים ובהחלט מכניסים לאווירה. החדר מקבילי ומאפשר עבודה של אנשים רבים בו-זמנית ובהחלט יש על מה לעבוד. יש מעט מאוד "ציד מפתחות", מעט מאוד מנעולים או קודים כלשהם שצריך לפתוח, אבל החידות קשות ויש צורך להשקיע מחשבה בפתרון.
בניגוד לחדרים אחרים שכשאתה יוצא מהם אתה לא תמיד מבין למה היה צריך לעשות משהו ומה היה הרציונל שעמד מאחורי הפעולה שעשית או אפילו מה הקשר בין החידה לחדר, כאן הכל היה לוגי והגיוני ומשתלב בעניין – פשוט תענוג.
התקשורת עם המפעיל הייתה קצת בעייתית – תקשורת סלולרית לא עובדת טוב במרתף! – אז כשעלה הצורך, יחסית מאוחר במשחק, פשוט נעמדנו מול מצלמה ודיברנו וקיבלנו תשובות ברמקול. השתמשנו ברמז אחד והצלחנו להימלט אחרי קצת פחות מ-80 דקות.
החדר שאליו יוצאים נפרד מחדר הקבלה מה שמבטיח הפרדה טובה בין קבוצות. גם הוא ספרטני, או ליתר דיוק לא ממש גמור מבחינת העיצוב והם עדיין מתלבטים איך הכי כדאי לצלם בסוף את השחקנים. האמת שעדיף ככה על חדר שכבר בהתחלה בטוח שיש לו את התשובות הנכונות לכל דבר.
אז למי החדר מתאים לדעתנו?
4-6 עם ניסיון שמעוניינים בחידות קשות באמת ויש להם סבלנות.
לא לילדים קטנים ולא למתחילים.
מומלץ מאוד!
img_9813s
בדרך חזרה הביתה עצרנו לאכול ב-NoNo, מסעדה איטלקית בהוד-השרון. האוכל טוב, השירות מצוין אבל קצת רועש בשבת בצהריים כשמלא.
img_0274s img_0275s img_0276s img_0277s img_0278s img_0279s
כשחזרנו מצאנו זאטוט מאושר מהבילוי עם מאיה. "אבא" הוא אמר לי, "בפעם הבא אני רוצה שמאיה תשמור עלי כל היום, מהבוקר עד הלילה".

פורסם בקטגוריה חדרי בריחה, מסעדות, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *