שובו של המרגל הסורי

ליום-ההולדת לפני למעלה משנה, אשתי והילדים הכינו לי הפתעה – פעילות שלא הייתה מוכרת לנו עד אז – חדר בריחה. לא היו אז חדרים רבים בארץ ולאחר תחקיר מקיף הוחלט על חדרו של המרגל הסורי, של escapeit.
נהנינו מהחדר, מבחינתנו זו הייתה הצלחה, עובדה שנדבקנו בחיידק 🙂 ועשינו מאז כ-10 חדרים, גם בארץ וגם בקפריסין.
תחום חדרי הבריחה התפתח מאוד בארץ בשנה האחרונה, מכמות חדרים שאפשר לספור על אצבעות הידיים וכולם בתל-אביב, תפח מספר החדרים בארץ לסדר גודל של 150 והם פרוסים מהצפון ועד לאילת.
כל חדר חדש, או מתחם חדרים, מנסה למצוא את הייחוד שלו – חדרים כפולים, תפאורה ייחודית, תמה (theme) מיוחדת, השתתפות של שחקן בחדר, חדרים ניידים, קבוצות גדולות והיד עוד נטויה.
מסתבר שגם חדרים ותיקים לא קופאים על שמריהם ומבצעים שינויים וחידושים בחדרים הקיימים ועל-כן קיבלתי טלפון מעופר סמואל, שהציג את עצמו כבעלים של escapeit, עם הזמנה לביקור חוזר בחדרו של המרגל הסורי על-מנת להתרשם מהשיפורים שהוכנסו בחדר.
כך מצאנו את עצמנו משאירים את הקטנצ'יק עם בייביסיטר ונוסעים בלילה לכיוון תל-אביב.
בעוד שביום יש צורך בחניון בתשלום, בלילה יש בדרך כלל אפשרות לחנות במרתף של הבניין.
מכיוון שהקדמנו, המתנו קצת על הספות בלובי עד לסיום הסיכום של הקבוצה שלפנינו בחדר התדריכים.
מכל חדרי הבריחה שביקרנו בהם עד היום, אין ספק שחדר התדריכים של escapeit הוא הטוב ביותר, למעשה הוא בליגה משל עצמו, 11 כיסאות של אולם קולנוע, מסך גדול עם מערכת קול, שתייה קרה וחמה עוגיות, סוכריות גומי, מכונת פופקורן, עמדת טעינה לטלפונים, לוקרים לאחסון הציוד, מתלים למעילים, משחקי חשיבה מסוגים שונים…
סרטון ההקדמה שמכניס את המשתתפים לסיפור – תדרוך סוכני המוסד – קצר ולעניין ודי משעשע (טוב יותר מהגרסה של שנה שעברה). התנהלות הצוות מקצועית ואדיבה, גם הקבוצה לפנינו וגם זו שעשתה את החדר במקביל אלינו (החדר הוא כפול) קיבלו יחס מצוין ויצאו מרוצים.
לגבי החדר עצמו, למרבה הצער לא ניתן לפרט בכדי לא להרוס למי שטרם היה בחדר, אבל החדר בפירוש עבר שינויים, חידות מסוימות שודרגו – גם ברמת הקושי וגם בשינוי של פרטים שהיו קצת מעיקים, חידות פחות טובות הוחלפו, הסתבכויות טכניות (נושא של ספירת מטבעות למשל) הוחלפו באמצעים מוצלחים יותר.
התקשורת עם המפעיל (לא שנזקקנו לה במיוחד) עבדה היטב.
היו רגעים שהרגשנו שקצת נתקענו, בכל זאת כבר לילה וחדר לא קל, אבל הצלחנו להתאושש ללא רמזים ולסיים את החדר ב-38 דקות. הזיכרון של החדר במצבו הקודם עזר במידה מסוימת כי חלק מסדר הפעולות היה מוכר, אבל לא יותר מדי, השינויים בהחלט משמעותיים וכולם לטובה.
נאמנות החידות לתמה של החדר גבוהה, בכל אביזר משתמשים באמת רק פעם אחת וכמות המסיחים (הפריטים שאין בהם שימוש ומהווים רק תפאורה) סבירה בהחלט.
לסיכום:
מומלץ למי שטרם עשה את החדר – אך לא כחדר ראשון (הוא יותר קשה ממה שהיה בעבר)
מומלץ למכורים שעשו את החדר מזמן.
שווה ביקור לכל מי שעשה אותו לפני למעלה משנה, עדיף יחד עם קבוצה שטרם ביקרה בחדר.

השירות והאירוח – 10!
יונתן אדס-2872 S

פורסם בקטגוריה חדרי בריחה, משפחה, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא שובו של המרגל הסורי

  1. מאת Iris Zarecki‏:

    גם אני נדבקתי בחיידק…
    See my recent post:
    ?What is the connection between escape rooms and marketing
    https://day2daymarketing.wordpress.com/2016/07/16/what-is-the-connection-between-escape-rooms-and-marketing/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *