מראה מראה שעל הקיר

פסח וסופ"ש ועוד פסח – ים של זמן פנוי…
לכבוד החדר ה-25 החלטנו על חדר בריחה לזוג – כמו שעשינו בחדר העשירי. נעזרנו בחוכמת המומחים והתבייתנו על חדר שנפתח לפני כשבועיים בלבד – מראה מראה עם התמה של שלגיה – אבל כבר הספיק לזכות בסקירות אוהדות של אסקייפרים מנוסים (כאלה עם עשרות רבות של חדרים) שטענו כל אחד בנפרד שיש בחדר משהו חדש, מרענן ומפתיע.
יש סיכונים בללכת לחדר חדש שטרם התגבש עד הסוף ועלול להיות בעל מחלות ילדות אבל ההמלצות הטובות, המיקום הנוח מבחינתנו (כפר סבא) והעובדה שלא צריך להזמין שבועות מראש, הכריעו את הכף.
הוראות ההגעה וההנחיות לגבי חנייה טובות אבל שילוט מסודר בכניסה עדיין אין.
התקבלנו בסבר פנים יפות על-ידי השותפה מיכל, לבושה בבגדי עבודה שהתנצלה שהלובי עדיין לא גמור. התיישבנו במטבחון. שתייה, שירותים, כיבוד קל, קצת שיחה על איך הגענו אליהם ואיזה חדרים עשינו עד היום – והופ אנחנו הופכים לגמדים. מקבלים תדרוך מהמפעיל החמוד דניאל שמכניס אותנו לסיפור וגם לחדר.
כאן העסק קצת מסתבך מבחינתנו כי אי-אפשר לומר הרבה מבלי להרוס את החווייה.
הפוטנציאל בחדר עם חידות הכולל מראות הוא גדול, עשינו בעבר חדר אחד שלא ניצל היטב או נכון את האפשרות הזו, אבל כאן נעשתה עבודה יפה מאוד, גם בתכנון וגם בביצוע. החידות מעניינות ולא שגרתיות ובהחלט קשורות היטב לתמה של החדר.
התקשורת עם המפעיל טובה ויעילה (זה מאוד עוזר ששומעים היטב את המפעיל ולא צריך לשאול אחד את השני "מה הוא אמר?").
תקלה טכנית אילצה גמדה שלישית להיכנס לרגע ולסייע לנו אבל זה לא הפריע לזרימה של המשחק.
את מדיניות נתינת הרמזים דניאל תיאם איתנו מראש והוא היה נחמד וקשוב לאורך כל הדרך. המונח השגור בחו"ל gamemaster הרבה יותר מתאים לו מהמונח הסתמי "מפעיל".
למרות שידענו שיש עוד חידה לא פתורה, הגענו משום מה לסוף, מסתבר שתקלה קלה איפשרה לנו לדלג על חידה אחת וסיימנו תוך 50 דקות עם הכוונות קלות. יש הפתעות בחדר אבל כמובן שלא נגלה אותן.
החדר מקבילי ולכן יכול להתאים לדעתנו גם לארבעה שחקנים פחות מנוסים, כחדר לזוג מנוסים הוא ממש מוצלח. אמנם לא יצאנו בתחושה של "וואו מדהים", יכול להיות בגלל שישב לנו בראש שיש עוד חידה לפתור, אבל בהחלט המשכנו לחשוב על החידות ולדבר עליהן גם מאוחר יותר. יניב, הבעלים הופיע כשהיינו בשלב תמונת הסיום, חביב ונחמד כמו מיכל ודניאל.20170416_100120sמאוחר יותר כששישבנו בבית הקפה, שמנו לב שמחפשים את שנינו מהחדר. היינו די בטוחים שלא לקחנו בטעות שום חפץ אז קצת הופתענו. יניב התקשר לומר שאחרי בירור מקיף עם דניאל מסתבר שחווינו תקלה טכנית אחת ושתי טעויות בהכנת החדר ולכן הוא רואה לנכון לזכות אותנו על התשלום בעבור המשחק. אנחנו לא חושבים שזה היה נחוץ, בכל זאת שיחקנו ונהננו, וגם לא היו לנו שום טענות בסיום. מחווה יפה ומאוד לא צפויה.

פורסם בקטגוריה חדרי בריחה, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *