מבצע זעפרן (לא קשור לאוכל)

אז מה עושים ביום חופש באמצע יולי? התשובה די ברורה – מתחילים בחדר בריחה.
את החדר הקודם והמוצלח – המוזיאון, חדר חידות מעולה, עשינו בשלישייה כי שירה כבר חיילת. מאותה סיבה הגענו גם לחדר הזה (ה-28 שלי) באותו הרכב חסר. בחרנו במבצע זעפרן – החדר הראשון של InsideOut שמופיע ברשימת החדרים שאנחנו רוצים לעשות כבר הרבה זמן. את החדר השני והמוצלח שלהם קארטו עשינו יחד עם שירה לפני כמעט שנה. הזמנו כמובן את הגרסה הקשה.
בעודנו יושבים בנחת בלובי דמוי בית-קפה קטן בפריז ולוגמים אספרסו משובח, נכנסת בסערה הסוכנת נ' (המפעילה המצוינת נועם) ומודיעה לנו שנקראנו לדגל למשימה סודית, ומעכשיו אנחנו ה' א' וי', היא כבר תמצא איך לתקשר איתנו. השיחה הזו אגב, לא התקיימה מעולם.

זהו, מצאנו את עצמנו בפריז, הבנו מה המשימה שלנו והתחלנו בביצוע. התחלנו מאוד ממוקדים והתקדמנו במהירות. בשלב מסוים העניינים נהיו יותר ויותר מסובכים, אבל אנחנו הרי סוכנים מדופלמים עם ניסיון רב.
הגענו אל היעד שלנו ללא כל עזרה והתחלנו בהכנות להשלמת המשימה. ביקשנו עזרה אבל הסוכנת נ' סרבה לסייע (כנראה שהיא יודעת טוב מאיתנו מה נכון).
התגברנו על המכשול והמשכנו עד שנזקקנו לרמז קל ומשם הדרך לסיום הייתה קצרה.
50 דקות וביצוע מושלם.

חדר מצוין עם חידות מגוונות, תפאורה ומוזיקה מתאימים ומחשבה על כל פרט. התחלה טובה וסיום מהמם וכמובן הסוכנת נ'. לדעתנו מומלץ להרכב של 3-4 עם ניסיון, לחמישה עלול להיות מעט צפוף.
הצטלמנו למזכרת והמשכנו לתחנה הבאה – ארוחת צהריים.

 

פורסם בקטגוריה חדרי בריחה, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *