לא רק בריסקט

אחרי שבדקנו את באקארו, הגיע תורה של בריסקט – מסעדת בשרים מעושנים על כביש 4 בואכה חדרה מדרום, במתחם של תחנת דלק. הם מגדירים את עצמם "בר בשר. מעשנת", גם אם נניח שהם התכוונו למעשנה ולא מעשנת, אין בשם הזה שום היגיון, והוא מופיע בפרסומים, על החולצות של העובדים, על התפריט…
התפריט דווקא כן נראה הגיוני, הוא גם כשר למי שזה חשוב לו, אבל לא צמחוני :-). מאידך יש על החולצות סלוגן נחמד Nice to meat you. לך תבין…
הגענו ביום חול בצהריים בדרך צפונה, המקום היה די מלא וניכר כי עבור חלק מהסועדים זו לא הפעם הראשונה שלהם שם.
המלצרית שלנו לא הייתה נחמדה, איפה המלצרים של אסיה מוניקה? אבל שאר המלצרים וגם המארחת דווקא כן. הזמנו מרק מעושן – אם אתם לא ממש ממש רעבים, תיקחו את הקטן כי הגדול – כשמו כן הוא –  וכשמניחים לרגע את הכף היא נופלת כולה פנימה. מזל שסלסלות הסכו"ם על השולחן והסכום אינו אישי, אחרת היה יכול מפדח לקרוא למלצרית ולבקש עוד ועוד כפות. במרק היה חוסר משמעותי במלח, אבל זה יותר טוב מעודף מלח – בסה"כ מרק בסדר.

כריך האסאדו היה מצוין, גם הבשר עצמו שהטעם והמרקם שלו דומים מאוד לאסאדו האחרון שעשיתי בעצמי, וגם השילוב של הלחם (המלצרית אמרה שעדיף את הלבן), החמוצים והרטבים היה מוצלח.
  

כריך הבריסקט היה בסדר, הטעם של הבשר לא היה מדהים והשומן, בניגוד לאסאדו, היה צמיגי ולגמרי לא אכיל.

תוספת הצ'יפס (הדק יחסית) סתמית, שונה מאשר באסיה מוניקה (צ'יפס עבה יותר), אבל עדיין סתמית.
תוספת בטטה ותפו"א מבושלים על מלח הניב תפו"א אדמה עם מתקתקות עדינה שקיבל אצלנו ציון 10 ובטטה עם ציון של בקושי 7. יש דרכים הרבה יותר טובות לטפל בבטטה.

הרטבים טובים, החמוצים בסדר.
קנקן (גדול) של לימונדה רק 20 ש"ח, לא היה לנו מקום לקינוח – אז נצטרך לחזור.
העיצוב של המקום נחמד.
לא יקר בכלל – תמורה טובה לכסף.

פורסם בקטגוריה מסעדות, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *