יום #8 – מפטריות ועד ערמונים

Friday, 4th October 2019 - יום 8
התוכנית להיום - מטיילים ביער
לינה: Fattoria Colleverde
(200 אירו ללא ארוחת בוקר)

היום 4.10.19 – אלון חוגג יום הולדת 17! למרות שאנחנו באיטליה, לא ויתרנו על המסורת המשפחתית והערנו אותו עם שירת יום הולדת שמח, צלחת גדולה מלאה בשוקולדים, ברכות מכולנו ובלון.
לא הייתה לנו תוכנית מסודרת להיום, רק רשימה של אפשרויות. החלטנו ללכת בעקבות המלצות של צאלה מאתמול, ולנסוע צפונה לטיול ביער של עצי ערמונים. בדרך עצרנו בגשר המיוחד של באני די לוקה:

קצת אחר כך עצרנו בעיירה Castelnuovo di Garfagnana שתינו קפה של בוקר (אז מה אם 12 בצהרים) שוטטנו קצת בעיירה החמודה, ואיתרנו את המעדניה עליה המליצה צאלה כדי להצטייד במצרכים הנדרשים לפיקניק ביער.

המשכנו לנסוע במעלה הרי האפנינים עד שהגענו למתחם בתי אבן קטנים – סוג של קמפינג הררי, אבל נטוש לחלוטין למעט חתולה אחת.

המשכנו עוד קצת עד שהגענו למסלול הליכה שבו כבר צעדנו ברגל במעלה ההר לתוך היער, וגילינו עולם שלם של פטריות בכל הסוגים הצבעים והגדלים. חשבנו שנקטוף פורצ'יני וניתן לשף במסעדה לוודא שלא טעינו. אבל המסעדה הייתה סגורה ומצאנו יותר מ-20 סוגי פטריות שאין לנו מושג אם הן אכילות או לא, אבל הן בטוח לא היו פורצ'יני.

ככל שעולים הטמפרטורה צונחת, ופשוט חייבים להתחבק כדי להתחמם 🙂 מצאנו ספסל שצופה לנוף מהמם ועשינו פיקניק מעולה.

כמו אתמול, גם היום נכנסנו כדי לאכול את הקינוח (אבל הפעם לאוטו).

היום לפני שבוע נחתנו בטוסקנה, וזה בערך הזמן שלקח לנו להתנתק באמת מהשגרה בארץ שהיא בעצם מרוץ בלתי-פוסק. החלטנו על המסלול רק בבוקר, נסענו בנחת, טיילנו בטבע ונהנינו מהשקט.
בדרך חזרה לחווה עצרנו בסופרמרקט וכשהגענו יצאנו לסיור אחרון בכרם של החווה לפני ארוחת הערב.

ארוחת ערב בתוספת ערמונים

אריזת מזוודות ולישון. התוכנית למחר: נסיעה דרומה וערב ברומא.

פורסם בקטגוריה בחו"ל, טוסקנה 2019, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.