יום 6 – 23/9/2018 עוד סטרנדז'ה

Sunday, 23rd September 2018 - יום 6
התוכנית להיום - מזרחה בסטרנז'ה עד לים בסינמורץ
לינה: Bella Vista Beach Club
(117 אירו כולל ארוחת בוקר)

קודם כל למי שתהה וטרח לשאול – אז התשובה היא "כן" אנחנו בהחלט נהנים בטיול 🙂
אוכל מהווה חלק משמעותי מהחוויה שלנו ולכן יש בפוסטים תיאורים מפורטים והתנסויות חדשות כולל ביקורת. נהנינו מאוד בבולגריה בפעם הראשונה, לכן חזרנו אליה שנית וגם הפעם אנחנו נהנים.

גם הפעם ארוחת הבוקר הייתה במנות מוכנות מראש. האם יש מצב שהנוכחות הקבועה של החיילים במלון משווה לארוחות סגנון הגשה של ארוחות צבאיות?
הפעם האוכל היה יותר סטנדרטי ואפילו הצלחנו לבקש מים רותחים וחלב בנפרד כדי שהילה תוכל לקבל קפה סביר. בתמונה דווקא מופיע השוקו.
אחרי האוכל יצאנו לדרך שתוביל אותנו בסופו של דבר למלון השלישי והאחרון.

התחנה הראשונה אחרי 20 דקות נסיעה הייתה אמורה הייתה להיות מפל מים אבל במקום זאת הגענו לעתיקות תראקיות (תחושת דה ז'ה וו קלה). מים לא ראינו אבל נהנינו מצעידה ביער טבעי של אלונים, אורנים ותפוחי בר, ראינו גם פטל, כמה לטאות חמקמקות וחגבים.
          כל 20-30 דקות בערך מגיעים לכפר בעל מבנה דומה: כיכר גדולה עד ענקית, כנסייה, מבנה ציבור עם שלט של שמות הנופלים במלחמות השונות, חנות מכולת ובר/מסעדה עם ספסלי עץ בחוץ וכמה מקומיים עם סיגריות.
בגרמטיקובה עצרנו וקנינו לילדים ארטיקים. בקוסטי התיישבנו לאכול: אומלט מצוין להילה – כיף לגלות בכפר נידח טבח שמוציא אומלט מושלם, פלטת נקניק שטוח בשבילי – בחרתי בודה ולא לוקנקה – היה טעים, ותומר שתה שני בקבוקי מיץ תפוזים…
כשמגיעים חזרה לקו החוף חוזרים לציוויליזציה: תחנות דלק, חנויות, סופרמרקטים וכו'. הצטיידנו קצת ולאחר 30 דקות נסיעה דרומה הגענו למלון שלנו. פקיד הקבלה ערני ומחייך וגם דובר אנגלית – עולם אחר 🙂
שודרגנו משני חדרים בודדים לסוויטה משפחתית (ללא תוספת תשלום), ענדו לנו את הצמידים של "הכל כלול" והובילו אותנו לחדר ולסיור במתקני המלון.

למעלה הנוף הנשקף מהמרפסת

המפעילה בחדר המשחקים גילתה לנו שאתמול היה יום העצמאות הבולגרי והרבה אנשים לקחו עוד יום גשר, ולכן המלון די מלא, אבל מחר בצהריים כולם ייעלמו והמלון יהיה כמעט ריק, אחר-כך היא איפרה את תומר כרובוט.

נחנו קצת וירדנו לים, המים קרים אבל פחות מהבריכה במלון הקודם, כמעט ואין גלים, החול גס יחסית ונוח, שמש חמימה – תענוג.
עלינו לבדוק את הבריכות, לגמנו משקאות, בדקנו גם את הבריכה הפנימית, תומר כבר מתרגל קפיצות ראש ולא רק סלטות.
מקלחות וארוחת ערב – יש שפע של סוגים, חלק טעים וחלק פחות – לא מדובר על אוכל ברמה של המלונות בארץ, אבל בהחלט לא יוצאים רעבים 🙂
הפעלה/מסיבת ריקודים לילדים בשעה 20:00, קצת משחקים בחדר והגיע הזמן לשינה.

התוכנית למחר – ים, בריכה, חדר כושר ואולי מסאג'. כמובן שגם אוכל לאורך כל היום – אין שום סיבה לצאת מהמלון 🙂

פורסם בקטגוריה בולגריה 2018 - #2, בחו"ל. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *