יום 5 – 13/10/2016 – מהכרך של ברצלונה לעיירות הצפון

Thursday, 13th October 2016 - יום 5
התוכנית להיום - טיסה לסנטנדר ונסיעה ל-Picos de Europa
לינה: Parador de Cangas de Onís
(190 אירו ללא ארוחת בוקר)

ארוחת בוקר וסיום אריזה והסעה מוזמנת מראש לשדה התעופה כדי לדלג צפונה לסנטנדר. טיסה של שעה+ חוסכת 700 ק"מ נהיגה

img_6622s img_6621s img_6623s

טיסת פנים חוסכת אמנם ביקורת דרכונים אבל עדיין יש המון שלבים לעבור עד שעולים על המטוס וממריאים. בחלק מהטיסה ה-GPS של ה-iPhone עובד ונחמד לראות איפה אנחנו מחלון ובמפה בו זמנית. תומר ישן להפליא כל הטיסה על הכתף של אמא.

קיבלנו את הרכב שלנו – פז'ו 5008 עם 7 מקומות כדי שיהיה נוח לכולם והתחלנו את הנסיעה לכיוון Picos de Europa.

בדרך עצרנו ב-Santillana del Mar עיירה ציורית ועתיקה שייחודה בבתים מאבן זהובה, אנחנו לקראת סוף עונת התיירות ולכן לא מסתובבים כאן אנשים רבים, אפשרויות האוכל הן מהסוג התיירותי במיוחד.
img_6631s img_6633s img_6632s

תומר כבר ממש רוצה למלון ולי כבר ממש כואב הגרון אז אנחנו מחליטים לדלג על Comillas והמבנה El Capricho של גאודי ולנסוע ישר למלון, ככל שעולים בגובה יש יותר ויותר עננים וגשם ועד שאנחנו מגיעים למלון שלנו (תכנון מוקדם זימן לידינו מחיר מציאה (יחסית) ללינה בפראדור, פינוק שהבטחנו לעצמנו בביקור שלנו בספרד לפני 21 שנה) כבר ממש יורד גשם.
הפראדור מקסים ויש לנו שני חדרים גדולים סמוכים אם כי לא מחוברים, מאובזרים ומצוידים היטב. הילה מביאה לי תה מהבר אבל זה לא מספיק לגרון הדואב ואנחנו נוסעים ל-Cangas De Onis למרפאה. הרופאה מאבחנת שלא נדבקתי מתומר וכנראה מדובר רק בווירוס.
המסעדות שבניו עליהן לארוחות ערב Restaurante Casa Pedro Parres ו-El Molin סגורות, אבל ליד השנייה יש בר/מסעדה Vega Redonda שנראה מתאים. מכיוון שמסעדה בו עדיין סגורה אנחנו עושים סיבוב בעיירה אל הגשר הרומי.
img_6635sבמסעדה הזמנו פלטת טעימות של אוכל אסטוריאני, סטייק ענק, עוף על הפלנצ'ה ופבדה שהוא נזיד אסטוריאני עם שעועית ונקניקים. ראינו איך המלצר מוזג סיידר לכוס ממרחק של חצי מטר כדי לייצר את הקצף אבל היינו עייפים מידי מכדי לטעום, צריך להשאיר משהו למחר. כנראה היינו רעבים מאד כי האוכל נעלם במהירות רבה.
img_6640s img_6643s img_6644s
img_6636s img_6641s img_6637s

פורסם בקטגוריה בחו"ל, מסעדות, משפחה, ספרד 2016, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *