יום 2 – 19/9/2018 – בעיקר נסבר

Wednesday, 19th September 2018 - יום 2
התוכנית להיום - בעיקר נסבר
לינה: Apolonia Resort
(67.5 אירו כולל ארוחת בוקר)

התוכנית להיום הייתה…
האמת שהפעם לא הכנו מראש תכנית ברמה יומית, אמנם יש אוסף דברים שאנחנו רוצים לעשות, אבל היינו כל-כך עסוקים לפני החופשה שלא התעמקנו בפרטים. גם אתמול בסוף היום כבר היינו תשושים ולכן החלטנו שנקום בבוקר, נאכל, ננוח קצת במלון ואז נחליט – וכך עשינו.
ארוחת הבוקר "מוגשת" בשירות עצמי במסעדה של המלון שנמצאת ליד הבריכה עם חלק חיצוני הנושק לחולות בדרך לים. הנוף יפהפה ויש רוח נעימה.
האוכל בסדר אבל בפירוש אינו גולת הכותרת של המקום.
אחרי האוכל, כל אחד פנה לענייניו: אלון הכין שיעורים, אני נרדמתי ותומר השתעשע בבריכה בהשגחתה של הילה ועשה איתה סודוקו. כשהחלטנו שהגיע הזמן, גיבשנו תוכנית ויצאנו לדרך.

הילה, להלן הנהגת, הורידה אותנו הבנים ב-Metro וחזרה לקניון של אתמול לסיבוב בגדים ותכשיטים – חסרונה של החיילת מורגש יותר מאי-פעם – ואילו אנחנו הסתובבנו בחנות המכר הענקית וקנינו אי-אילו דברים שימושיים יותר ופחות. המבחר, הכמויות והמחירים במקום פשוט מעוררי קנאה.
אם חשקה נפשך במייבש מזון – יש 4 דגמים, ביצת קינדר – יש גם בחבילות של 50, פילה קרוקודיל – יש, סכום חד-פעמי מתכלה עשוי תירס, 100% ירוק – יש, גם גרביים, חזירון שלם במגוון גדלים. בוסטר לרכב, גרביים, מוח, ציוד כתיבה…

כשהנהגת חזרה עם השלל שלה וגם קפה, סיימנו את רכישת פורס הבשר ב-טכנופוליס הצמוד, המשכנו לסיבוב קצר ב-Jumbo ונסענו צפונה לכיוון נסבר. חלפנו על-פני שדה התעופה, בסיס של חיל-הים וכמה פארקי מים שרובם כבר סגורים כי עונת התיירות הסתיימה.
העיר העתיקה של נסבר שוכנת על אי קטן המחובר בגשר ליבשה והיא תערובות של שרידי עתיקות, כפר דייגים, חנויות מזכרות, מסעדות ואין ספור דברים אחרים לתפיסת תשומת ליבם של התיירים.

על כל צעד ושעל יש כנסייה מהמאה ה-5, 9, 11… (בחר מספר) במצבי הרס שונים. בערבוביה עם חנויות מזכרות שחלקן מקומיות וחלקן עם קשקושים מהמזרח הרחוק כמו בכל עיר תיירותית אחרת.
מזל שכבר לא אוגוסט, אחרת היה כאן צפוף, אבל גם ככה לא חסרים תיירים ומדריכי תיירים.

כשסיימנו את הסיבוב חזרנו למרכז בורגס למסעדה מומלצת שהתגלתה כאכזבה ענקית
Ethno Restaurant Burgas
בגדול האוכל רע – ל ה ת ר ח ק!!! (בקטן – רק מרק העוף הביתי היה טעים).
איך המקום קיבל 4.2 כוכבים ב-TripAdvisor עם מאות המלצות – לגמרי לא ברור.
קינחנו בגלידה מדוכן במדרחוב וחזרנו למלון.

פורסם בקטגוריה בולגריה 2018 - #2, בחו"ל, מסעדות, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.