חדרי בריחה 24 ו-42

את החדר ה-40 עשינו בבולגריה בהרכב חסר (ללא החיילת) אבל דווקא עם הזאטוט.
החדר היה, איך לומר, בסדר בשביל חופשה, אבל לא הרבה יותר מזה.
מה שכן, נהנינו בו ועכשיו בדיעבד זה דווקא פרט מאוד חשוב.

כשחזרנו לארץ, הבנו שבשלו התנאים לחדר בריחה רציני. 24, שהוא סוג של המשך למחנה 23 המעולה, נפתח מחדש לאחר שנסגר לשיפורים בעקבות אי-אלו טענות. האמת, לא התעמקנו בהיסטוריה של מה שהיה והחלטנו לסמוך על Breakout שהם יידעו כיצד לספק לנו חוויה חיובית.
החדר לא זול – 135 ש"ח לאדם (עבור 4 משתתפים) – רק לשם השוואה, בחדר הבריחה בבולגריה שילמנו סכום זהה, 135 ש"ח עבור כל ארבעת המשתתפים יחד.

הגענו בזמן ונאמר לנו שיש קצת עיכוב. אבל אם כבר עיכוב, זה בדיוק המקום המתאים.
קודם כל מפנקים אותך בגלידה, ויש הוקי אוויר איכותי שאפשר לשחק בו, או שאפשר פשוט להתרווח על הספות ולנשנש משהו.

כשהגיע הזמן קיבלנו תדרוך. העלילה מתתחילה מהמקום שבו מחנה 23 נגמר, "בסדר, ברחתם מהמחנה השמור ביותר בעולם. אבל מה עכשיו? אתם עדיין לא ממש חופשיים ורודפים אחריכים. מה תעשו?"
"זה לא חדר בריחה רגיל" אמר המפעיל. "אתם חייבים להיכנס לראש אחר" – האמת הוא צדק.
יש להגיע בבגדים נוחים ונעליים סגורות, עלולים להתלכלך והחדר לא מתאים לסובלים ממגבלות תנועה.
אבל זה לא אתגר פיסי משמעותי והחדר כן מתאים כמעט לכל אחד.
בסופו של דבר הצלחנו לברוח, לקח לנו 78 דקות. החדר מוגדר ל-90 דקות כך שזה הישג לא רע בכלל. הייתה באמת חוויה מיוחדת ובסיום כמעט ולא היו לנו שאלות. כלומר, החדר הגיוני וקוהרנטי ואין בו אלמנטים שלגביהם אפשר לשאול "מה זה היה בדיוק?" זה אחד החדרים הבודדים שבו אם היינו למשל 5 או 6 שחקנים, אז היינו יכולים להתקדם מהר יותר. אל דאגה אם מתקדמים יותר מהר, לא בהכרח מסיימים מהר יותר – החדר ערוך גם לתרחיש הזה.
לסיכום: בכלל לא חדר בריחה רגיל, בהחלט חדר מעולה ומושקע מאוד והיחס של המפעילים מעולה.

לחדר ה-42 בחרנו את רעש לבן, היינו צריכים חדר ל-12 איש, וחדר כפול שמאפשר גם אינטראקציה בין הקבוצות (אלנמנט שטרם התנסינו בו) נשמע כמו רעיון טוב.
האמת שקצת חששתי מלעבוד בקבוצה של 6 אנשים, אבל בעלי החדר וגם שחקנים מנוסים אחרים שביקרו בו טענו שממש לא תהיה בעיה (ספויילר: לדעתנו הם ממש טעו).
החדר מוגדר כ"קונספט חדש וייחודי, שילוב של חדר בריחה ואסטרטגיה" והאמת שזה נכון. יש בו גם וגם, אבל כנראה אחד על חשבון השני. חדר הבריחה עצמו נטול תמה כלשהי והוא בעצם חדר חידות. חלקן טובות יותר וחלקן פחות. אין בו מספיק עבודה במקביל כדי להעסיק יותר מארבעה אנשים (בטח לא שמונה כמו שמוגדר באפיון החדר). בהרכב של 6, חלק ניכר מהזמן היו אנשים מובטלים. יש בו אלמנטים של אסטרטגיה והם מעניינים, אך הם לא משלימים את מה שחסר בחדר הבריחה לכדי תוצר שלם טוב.
גם למפעילים לא ממש התחברנו, אין לי טענה ספציפית שלגביה אני יכול לבוא ולומר "היי – ספציפית זה לא היה בסדר", אבל ההרגשה גם לפני תחילת החדר, גם תוך כדי וגם אחרי, לא גרמה לנו לרצות להמליץ למישהו להגיע לשם.

 

פורסם בקטגוריה חדרי בריחה, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *