הופ הופ לצ'ופ צ'ופ

יש באזור השרון (ובכל הארץ) פריחה של מסעדות שמגישות גם בשר מעושן ואפילו רק בשר מעושן, וזה נחמד מאוד שלא צריך להרחיק עד לתל-אביב או לצפון.
כבר הספקנו לבקר בבאקארו, בבריסקט, ב-Bar B Que ועכשיו הגיע התור של צ'ופ צ'ופ.
האמת שלא כל כך הופ הופ, כבר מספר חודשים שאנחנו מתכננים להגיע וכל פעם זה לא מסתדר, אבל הגיע פורים וכולם בבית אז יצאנו לדרך להוד השרון בהרכב משפחתי מלא.
הדבר הראשון שאתה מגלה מהר מאוד בכניסה לצ'ופ צ'ופ הוא שמדובר באנשים נחמדים.
לא כאילו נחמדים שמתייחסים אליך יפה כי אתה הלקוח, לא מלוקקים שעושים את עצמם מחייכים בכוח – פשוט אנשים עם חיוך שברור לגמרי שכיף להם.
המקום לא מפואר למראה ומיד מבינים שהפוקוס הולך להיות על האוכל – ובעצם בשביל זה הגענו.
כפי שניצן הסביר לנו, אפשר לבחור בשר בג'בטה (150 ג'), בשר בצלחת עם תוספת (180 ג') או בשר לפי משקל. תוך כדי סקירה של סוגי הבשר השונים, קיבלנו צלחת להמחשה עם טעימות של "איירון" (נתח מהכתף של הפרה), פרוס דק, רך, עסיסי ומפוצץ בטעם.
במקום שבו מספרים לך מראש שההמבורגר עשוי ממכסה אנטריקוט, שפונדרה ועוד נתח (שכחתי איזה) אתה יודע שכדאי לבדוק. אז חובב ההמבורגרים הזמין אחד כזה (250 גרם) – הטיפול הנוסף בשומן יחד עם הבצל המטוגן יצר תוצר מעט שומני מדי לטעמו האישי של המתבגר, אם כי ההמבורגר בהחלט טוב מאוד וחוסל עד תומו. גם הזאטוט בחר בהמבורגר כמנת ילדים והיה מבסוט.


מקומות מסוג זה נוטים להציע עסקאות הכוללות כמויות גדולות של בשר ושתייה ללא הגבלה וגם בצ'ופ צ'ופ יש אפשרות כזו, אבל אנחנו אנשים קטנים עם קיבולת מוגבלת שגם לא ממש אוהבים בירה.
מה שיוצא דופן לטובה בצ'ופ צ'ופ הוא האפשרות להרכיב פלטה של בשרים לפי משקל ולבחור איזה וכמה תוספות רוצים, וזה מה שעשינו: איירון, אנטריקוט, חזה בקר, אסאדו ו"ספריבס" טלה, בתוספת בטטה, תפו"א ושעועית ירוקה – 600 גרם בשר – מנה לשלושה בהתאמה אישית 🙂

בשורה התחתונה כל הבשרים היו טעימים עד טעימים מאוד ונאכלו עד תומם, כל אחד עם טעם ייחודי משלו וניכר כי הכנת הבשר בוצעה במקצועיות.
אני מבין את הגישה של להגיש את כל סוגי הבשר פרוסים ממש דק, זה בוודאי חשוב אם הבשר נכנס לכריך, אבל יש נתחים שאני מעדיף לקבל בחיתוך אחר (חזה בקר פרוס עבה ואסאדו בחתיכות).
גם השתכנעתי סופית שאני מעדיף את האנטריקוט שלי צלוי ולא מעושן.
בסיום קיבלתי טעימה מפיקניה שיצאה זה עתה מהמעשנה, עסיסית, עם טבעת עישון יפה ומתובלת היטב – בדיוק כמו שצריך ודומה מאוד למה שאני עושה בבית 🙂
למרות שנדברנו, לא פגשתי בבעלים – מור בק – אבל אני בטוח שעוד נחזור לשם. יש את נתח הדנבר שרציתי לטעום ולא נותר ממנו, וגם חזה אווז וסינטה בקר שלא היה לנו מקום בשבילם…

המחירים – הוגנים לגמרי, ובהתחשב באיכות – ממש משתלמים.
בחירת הסוגים והכמויות בהתאמה אישית – אין דברים כאלה (ואם יש אז נשמח לשמוע איפה :-)).

 

פורסם בקטגוריה מסעדות, עישון, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *