ההתרסקות (לא באמת)

אחרי חדר הבריחה ה-23 שלנו, מחנה 23, שהיה באמת חדר מדהים, לא כל כך ידענו מה יהיה ההמשך. הבחירה בין שלל החדרים הנפתחים כל הזמן ומציאת הטובים ביותר לא פשוטה בכלל, ובנוסף שירה צפויה להתגייס בקרוב ותהיה הרבה פחות זמינה, אז החלטנו לחכות ולראות.
פרסום בפייסבוק הראה ש-IQFACTOR, שאת שני החדרים הראשונים שלהם עשינו ברצף (מספרים 21-22 שלנו), מחפשים קבוצות להרצה עבור החדר השלישי שלהם, ביקשנו לבוא ופשוט אמרו לנו כן, בלי פרוטקציה, בלי הגרלה, פשוט בואו 🙂
התיאום היה קצת מסובך, בכל זאת שירה כבר חיילת אבל דווקא על בייביסיטר נתקענו, הילה הייתה מותשת משבוע עבודה קשה אז היא התנדבה לוותר. גייסנו כמשתתף רביעי את האחיין ירון (ניסיון של 6 חדרים) וכך מצאנו את עצמנו שוב בשישי בבוקר נוסעים לכיוון קניון רננים.
בשלב ההוא עוד לא היה לגמרי ברור מה יהיה שם החדר אבל עכשיו שמו "ההתרסקות" (אבודים בלב ים). הכניסה לחדר מעניינת ומתחילים כלואים על ספינה טובעת בלב ים במטרה להשתחרר לפני שאנו יורדים איתה למצולות. את האזהרה "לא מתאים לסובלים ממחלת ים!" כדאי מאוד לקחת ברצינות. כמו שני החדרים הקודמים שלהם, החדר הוא קודם כל חדר של חידות טובות ומאתגרות, אבל כאן מסתיים הדימיון. יש כאן יצירה חדשה ומקורית עם השקעה יפה בתפאורה ובאווירה. למרות שלא חווינו את הכל, כי טרם התקבלו החלטות סופיות וחלק מהתכנונים עדיין לא מומשו, מה שכן חווינו היה טוב מאוד.
יצאנו כמדומני תוך 52 דקות עם 2 הכוונות ותקלה טכנית אחת תוך ניתוץ מוחלט של השיא עד אז, אבל זה היה עדיין שלב ההרצות והכוונה היא לעשות התאמות לחדר כך שיהיו דרגות קושי שונות. ישבנו זמן לא קצר עם אדוארד ודיברנו על החוויה שלנו ועל המלצות לשינויים ושיפורים, שמענו את התוכניות שלהם ואנחנו בטוחים לחלוטין שהתוצאה הסופית תהיה מגניבה ממש.

פורסם בקטגוריה חדרי בריחה, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

One Response to ההתרסקות (לא באמת)

  1. מאת יפית‏:

    כמו שכתוב – חדר מדהים. ממליצה לקרוא תגובות גם כאן
    https://www.hang-out.co.il/escape-room/g89ed/crash

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *