באקארו (בקרוב) אצלכם

אז אחרי חדר הבריחה, צריך לאכול לא? לכן הזמנו מראש מקום בבאקארו ברביקיו, דקות ספורות מחדר הבריחה. התחביב החדש של עישון בשרים ודגים חשף אותי לקבוצות פייסבוק שלא הכרתי ומסעדות שנשמעות מעניינות מחייבות בדיקה.

הילה שאכלה ארוחת בוקר גדולה הזמינה קרפצ'יו בקר ולחם הבית.
 

הלחם היה מדהים, רך ואוורירי בפנים עם קראסט קשיח אבל דק שלא פוצע את החיך, ובנוסף גם טעים – תענוג. חתיכות הקרפצ'יו היו עגולות ואחידות בגודלן מנתח רזה כך שמדובר בבשר נטו ללא חתיכות לא נעימות שנתקעות בפה, מאידך הטעם של הבשר עדין מאוד.

בעל המסעדה – זוהר, שאיתו יש לי היכרות קצרה ביותר בפייסבוק, פינק אותנו בשקדי טלה שנצרבו בחום גבוה ותובלו במלח גס. סחיטת הלימון מעליהם יצרה מעדן אמיתי.
למנות העסקיות הוזמן המבורגר אחד מדיום-וול שהגיע בדיוק בדרגת העשייה המבוקשת והיה מאוד מאוד טעים, אחד ההמבורגרים הטעימים ביותר שטעמנו בשנים האחרונות (שילוב של אנטריקוט ושפונדרה).
אין ספק שהמסביב של יומנגוס עם הגבינות ושאר התוספות מרשים וטעים ביותר, אבל לב העניין הוא הבשר ואין בכלל מה להשוות.אני הזמנתי פיקניה מתוך צורך להשוות את מה שאני עושה בבית למה שיש בחוץ.
הבשר היה רך מאוד ועשוי כהלכה, אני משער שהוא הושרה מספר ימים בבריין או שבושל בסו-ויד ואולי אפילו שניהם ולאחר מכן קיבל צלייה לסיום.
זו טכניקה שונה ממה שעשיתי עד היום – עישון בלבד שבו הבשר הרבה פחות רך, אבל בעל טעמים עזים יותר.
תוספת תפוח האדמה לא הייתה מוצלחת, אבל תוספת השעועית הירוקה הייתה מצוינת. חלוטה במידה הנכונה כך שלא תהיה קשה מדי ומוקפצת ברוטב בעל טעמי שום עדינים.
מיקס המחמצים לא דיבר אלינו אבל רוטב המיונז-חזרת (אם אינני טועה) המלווה את הבשר היה מעולה – לא חריף מדי ובעל טעם מאוזן.
לסיום הזמנו פצצה אחת של שוקולד בלגי מריר – הנער לא אהב, אבל ההורים שלו בהחלט כן!
התמחור הוגן בהחלט, במיוחד בעסקיות – מקום שבטוח עוד נחזור אליו.

פורסם בקטגוריה מסעדות, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *