איסלנד – יום #6

Saturday, 14th August 2021 - יום 6
התוכנית להיום - הפיורדים המזרחיים
לינה: Mjoeyri Travel Holiday Homes
(260 אירו ללא ארוחת בוקר)

היום תוכננה נסיעה ארוכה עד ארוכה מאוד – אין מה לעשות, צריך להתקדם 🙂

נסענו מספר דקות מהצימר בו ישנו אל הוסטל קרוב שאחראי על שני המקומות, שם אכלנו ארוחת בוקר סבירה ומשם נסענו כשעה לעיירה Höfn:

ומשם שעה וחצי לכיוון Djúpivogur, כשבדרך עצרנו להתבונן בברבורים ושלל עופות מים אחרים.

ב-Djúpivogur מצאנו 5 אטרקציות (דירוג החשיבות לא זהה בעיני בני המשפחה)
1. סופרמרקט
2. תחנת דלק
3. מוזיאון האבנים – Audunn's mineral collection אוסף די מדהים של אבנים שנאספו באיסלנד על-ידי משוגע לדבר שמספק בכיף הסברים ועונה על שאלות. קנינו לתומר גוש אובסידיאן געשי (סוג של זכוכית שנוצרת באופן טבעי במעמקי אדמה כתוצאה מפעילות געשית) – המיינקראפט מתחבר לחיים האמיתיים.

4. טרמפולינת ענק (בהמשך יתברר שיש כאלו בעוד עיירות)

5. פסלי ביצים – Eggin í Gleðivík

אחרי נסיעה של עוד שעה וחצי הגענו לעיר הגדולה של מזרח איסלנד Egilsstaðir ממנה יוצאים כבישים כבישים כמו קורי עכביש לעיירות קטנות שבינות לפיורדים. עד עכשיו רוב הנהיגה הייתה במישור אבל עכשיו יש עליות וירידות כך שלפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מעל לעננים במקום מתחת להם.

קפיצה "קצרה" לביקור בעיירה עם גאווה מקומית בשם Seydisfjordur

עוד שעה וחצי נסיעה עד למקום הלינה המהמם שלנו (כבר אמרנו שנוסעים הרבה היום?)

10 בקתות אירוח ועוד בקתה של בעלי המקום שנמצאות על לשון אדמה המוקפת במים משלושה צדדים על שפת הפיורד. מבשלים ארוחת ערב, מקפיצים אבנים על המים ומאמצים בחום את המנהג המקומי לשכשך בג'קוזי אל מול הנוף.

קישור לכל התמונות של היום

פורסם בקטגוריה איסלנד 2021, בחו"ל. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.