איסלנד – יום #11

Thursday, 19th August 2021 - יום 11
התוכנית להיום - חצי האי Snæfellsnes
לינה: Varmaland Villa
(340 אירו ללא ארוחת בוקר)

הספקות שקיננו בנו אתמול בערב לגבי נסיעה ארוכה (יותר מחמש שעות נהיגה) והקפה של חצי האי Snæfellsnes הבשילו לכדי החלטה שיש לבחור באלטרנטיבה פחות מעייפת וגם ליהנות קצת מהווילה שבה אנו נמצאים. חצי האי הזה נחשב ל"איסלנד הקטנה" שיש בו כל מה שיש לאיסלנד הגדולה להציע – הר געש, קרחון, שדות לבה, חופים… אבל כיוון שהיינו בכל אלה בסיבוב הגדול שעשינו, דווקא יום רגוע נראה כמו אטרקציה תיירותית מעניינת 🙂
התעוררנו בבוקר בנחת בלי למהר, התענגנו על שפע המקום והאבזור של הווילה ושיחקנו קלפים.

לקראת הצהריים נסענו אל Borgarnes, הנמצאת רק כעשרים דקות מהווילה. עיירה נחמדה שלרוב מהווה בסיס לסיורים באזור, אנחנו התמקדנו בפן הקולינרי – פיצרייה ובית קפה-מאפיה על רקע הנוף הימי.

חזרנו לווילה שלנו לשנ"צ הכרחי, ואחריו התארגנו בעצלתיים לארוחת הערב ולתוכניות ליומיים שנותרו לנו באזור ריקיאוויק.

קישור לכל התמונות של היום

פורסם בקטגוריה איסלנד 2021, בחו"ל. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.