אבירי השולחן העגול (חדר 29)

אחד מחדרי בריחה שהופיע ברשימה שלנו "חדרים שצריך לעשות" הוא אבירי השולחן העגול.
מה שמייחד אותו הוא תוספת של מיני-קווסטים – משימות אישיות סודיות לכל אחד מהשחקנים תוך כדי מהלך החדר. ידענו שהוא חדר ברמת קושי בינונית אבל מוגדר ככיפי ולכן שמרנו אותו למועד שנרצה לקחת אליו שחקנים מתחילים או פחות מנוסים. מכיוון שהמשפחה מחו"ל שאיתה עשינו את החדרים הראשונים שלנו מבקרת עכשיו בארץ, החלטנו שהגיע הזמן (אנחנו עשינו מאז לא מעט חדרים אבל הם לא עשו הרבה). הגענו בהרכב חסר שלנו (ללא שירה החיילת) ובסה"כ חמישה אנשים.
החדר נמצא באזור של מקבץ חדרי בריחה אחרים שיש להם שלטי ענק בכל מקום ודווקא הוא נחבא אל הכלים – מומלץ להוסיף איזה שלט הכוונה קטן.
קיבלנו תדריך משותף, וכל אחד קיבל גם תדריך אישי עבור הקווסט האישי והוכנסנו לחדר.
התפאורה יפה ומתאימה לסיפור, החידות נחמדות וקשורות לתמה.
הכל זרם כמו שצריך, כולל הצעת רמז ממפעילה והסכמה שלנו לקבל אותו, אבל אז דברים התחילו להשתבש. החדר לא הוכן כהלכה ואזור שלא היינו צריכים להגיע אליו עדיין היה פתוח – לא נורא, יכול לקרות. בהמשך נתקלנו בחידה שחלקה נפתר בצורה משונה – יש לנו חשד שגם כאן משהו לא הוכן עד הסוף. בהמשך היו חסרים עוד פריטים אותם המפעילה דחפה לחדר וגם עוד תקלה חמורה (ללא פרטים, כדי לא לגלות פרטים על החדר) שדרשה התערבות משמעותית של המפעילה. לקראת סיום עוד בעיה טכנית מהותית של משהו שלא פעל ויצאנו החוצה (50+ דקות), הסיום קצת אנטי-קלימקס – פשוט נגמר.
קצת התבאסנו משפע התקלות ולשאלה אם אין איזה פיצוי, הציעה המפעילה 10%.
כשהגענו לעשות את החשבון הסופי מסתבר שה-10% נשכחו, כששאלנו היא אמרה "אמרתי שאנסה לתת 10% הנחה, אבל לא הצלחתי". ביקשנו שתנסה שוב ואז היא הצליחה.
הרעיון של המיני-קווסטים מעולה, אבל אחד או שניים מהם קצת סתמיים ואחד מהם ממש ממש מבאס. בסיום החדר, המפעילה לא ממש התייחסה למיני-קווסטים וחבל, כי הם בכל זאת אלמנט משמעותי.
בסה"כ נהנינו, עברו שנתיים מאז שעשינו חדרים ביחד, והחדר כיפי, אבל מפעילה קצת אנמית וההזנחה בהכנת החדר כראוי + התקלה הטכנית העיבו על החוויה הכוללת.
לסיכום: חדר נחמד ברמת קושי בינונית שמתאים מאוד למתחילים, אבל לא ליותר מחמישה מפני שאז אין מיני-קווסטים.

פורסם בקטגוריה בארץ, חדרי בריחה, משפחה, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *