יום 1 – 18/9/2018 – בורגס – סוזופול

Tuesday, 18th September 2018 - יום 1
התוכנית להיום - סיבוב קצר בבורגס ולמלון בסוזופול
לינה: Apolonia Resort
(67.5 אירו כולל ארוחת בוקר)

קמנו ב-6:00, יצאנו מהבית ב-7:00, הגענו לאולם הנוסעים ב-8:00 כדי לעלות על הטיסה של 9:55, הכל בנחת ובלי להפסיד שינת לילה, כמו כולם גם אנחנו מתכוננים ליום כיפור :-). אבל מסיבה כלשהי הטיסה נדחתה בשעה, אז עד שהגענו לאסוף את הרכב השכור כבר היה 14:00.

סיפורים של כל מיני אנשים על בעיות אפשריות הובילו אותי להוציא הפעם רישיון בינלאומי (עולה רק 19 ש"ח) ולכן השארתי את הרישיון הישראלי שלי בבית – טעות גדולה!!!
בשום מקום לא כתוב, אבל מסתבר שבלי הרישיון הישראלי, הרישיון הבינלאומי זו חתיכת נייר חסרת משמעות, לכן התחוור לנו שבטיול הזה רק הילה תנהג. קיבלנו טויוטה קורולה בת חודשיים, בגאז' גדול ושפע אבזור פנימי והכי חשוב כיסאות נוחים להפליא. נסענו לקניון Galleria, החלפנו כסף, הצטיידנו בכרטיסי SIM לטלפונים, ניסינו לאכול כמה דברים אבל איכות המזון הייתה בזבל, קצת קניות בסופר, קפה להילה, ויצאנו לכיוון המלון בסוזופול.

המלון הוא סוג של אתר נופש והוא מקסים ומרווח ביותר. קיבלנו סוויטה של 2 חדרי שינה ושירותים שבינהם סלון ומטבח עם דלתות שנפתחות קרוב מאוד לשפת אחת משתי הבריכות.
 

שביל עשוי עץ מוביל היישר אל חוף הים. קצת קריר, אז רק תומר העז להכנס לבריכה. נחנו קצת, ואז יצאנו לכיוון העיר העתיקה של סוזופול לחפש לנו ארוחת ערב. כיוונו למסעדה מומלצת בשם Механа Созопол. הסתובבנו קצת ברחובות הצרים של העיר העתיקה עד שמצאנו חנייה ונכנסו למסעדה.
הדבר הראשון ששומעים הוא זמר עם גיטרה שמזמר לו שירים ישנים בבולגרית ובאנגלית והדבר הראשון שרואים הוא שיפוד ענק המונע באמצעות גלגל מים, ועליו כבש.


המקום נעים ונוח ולמרות שטרם אכלנו, כבר יש חיוך על הפנים

המלצרית נחמדה ודוברת אנגלית. לאחר קצת התייעצויות והתלבטויות החלטנו מה נאכל.
לפתיחה סלט בולגרי קלאסי וטבעות קלמארי.

לעיקריות: כבש מהשיפוד בליווי אורז עם ערמונים ותיבול, ספגטי בולונז לזאטוט ("בולונז, לא מיונז" הוא אמר למלצרית), פרוסות של כבד ברווז ותפוחים ברוטב מתוק בליווי תאנים ירוקות מסוכרות (התאנים האלה יככבו גם בהמשך).
הכבש היה טעים אבל לא משהו מיוחד, מאידך כבד הברווז היה מעדן של ממש.

 

לקינוח בחרנו יוגורט בדבש עם תאנים ואגוזים וגלידת נוגט בייתית עם תאנים ירוקות.
קיבלנו כדורי יוגורט "מיובשים" שקצת דומים במרקם לכדורי לאבנה (אך לא חמוצים) – מנה מעניינת וגלידה בייתית טעימה ביותר.

פורסם בקטגוריה בולגריה 2018 - #2, בחו"ל, מסעדות, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *