יום שישי ה-13, בורחים בירושלים

הביקורים האחרונים שלנו בירושלים בפורום משפחתי מלא היו ב-2013 עת נסענו לאט ועת עצרנו באדום.
עברו 3 שנים מאז, אז החלטנו לשוב, ואם כבר חוזרים, לא נלך גם לאיזה חדר בריחה, ולמסעדה טובה?
בוודאי שכן!
סקר קצר שעשיתי הצביע על כך ששבויי המבצר של Secret Room הוא ככל הנראה החדר הטוב בירושלים ובהחלט הטוב ביותר המתאים לילדים קטנים (מתחת לגיל 5).
החלטנו גם להתייעץ עם מפעילי החדר עצמו ומכיוון שאין להם כתובת מייל והם לא מגיבים בפייסבוק, פשוט הרמנו טלפון והם אמרו שלא תהיה בעיה, יהיה קצת חשוך אבל לא אמור להיות מפחיד.
אז הגענו בהרכב מלא עם הילדים (18, 13+, 4+), יום שישי החדר ה-13 של רובנו (החדר הרביעי של הזאטוט), מים, שירותים, סוכריות ותדרוך קצר.
יצאנו לדרך, הכניסה לחדר מפתיעה, אבל לא נגלה.
באמת חשוך למדי בהתחלה ואכן לא מפחיד, נדרשת עבודת צוות והזאטוט שותף למשימה.
נתקענו המון זמן על משהו שחשבנו שהוא יותר מתוחכם ממה שהוא באמת אבל הסתדרנו ללא עזרה.
החידות מקוריות בהחלט ולגמרי מתאימות לתמת ההימלטות ממבצר בזמנים עברו.
בשלב כלשהו נתקענו אובדי עצות ונזקקנו לרמז.
יצאנו תוך 56 דקות. החדר ברובו לינארי, לא מתאים למי שיש לו בעיות נגישות.
הבעיה היחידה בחדר היא שבנקודות מסוימות וקריטיות המפעיל הוא חלק מהמנגנון, כלומר יש מקומות שבהם אתה עושה משהו שאמור לגרום לתוצאה, אבל התוצאה בעצם מופעלת על-ידי המפעיל וכשהתגובה לפעולה שלך אינה מיידית וברורה יש פוטנציאל לתסכול ולבעיות.
בסה"כ נהנינו ומומלץ.

הרחוב שבו נמצא החדר

הכנ יסה לחדר

20160826_113659S

אחרי 🙂

משם נסיעה קצה ליודלה בר, האחות הצעירה של מחניודה, מי שמצפה למסעדה של ממש, עם כיסאות/שולחנות ומזגן – זה לא המקום, אבל האוכל, האוכל פשוט משגע, מטבח פתוח בניצוחו של אסף סרי מוציא מנות מנצחות אחת אחרי השנייה.

שף סרי

הבאוואריה

הקוקילידה

עוגת הגבינה

אחרי ששבענו, שלא לומר התפוצצנו, ופונקנו על-ידי קרובת משפחה שעובדת במקום, ניסינו סיור קצר בשוק, אבל באופן לא מפתיע, יום שישי בשעה 13:30 זה לא הזמן להסתובב שם (צפוף ברמות!), הספקנו לצלם את המכונה שמייצרת פריכיות אבל נאלץ לחזור בפעם אחרת

מכונת הפריכיות

2 תמונות שמייחדות את ירושלים:

פורסם בקטגוריה בארץ, חדרי בריחה, מסעדות, משפחה, מתכונים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.