ואתם, תעצרו באדום?

נגיעה אחרונה של חופש, שלושה ימים בירושלים, לינה במלון יהודה, למרות שהוא נראה לא רע "על הנייר" באינטרנט, לא ציפיתי להמון, מה אנחנו בעצם צריכים חוץ מבריכה ומקום להניח את ראש?
לשמחתי המלון היה טוב, מתוכנן ומעוצב יפה, מודרני, נקי, נוח, מרווח, השירות לא רע וארוחת הבוקר מעולה.
אבל ארוחת בוקר אינה מספיקה לכל היום, ולכן תכננו כריכים לצהריים והזמנה למסעדת אדום במתחם התחנה בירושלים לשעה 17:00.
האווירה במתחם התחנה נעימה מאוד, הדעות חלוקות לגבי איזו טובה יותר, ירושלים או ת"א, אבל יש הסכמה שבשתיהן נחמד.
קיבלנו אותנו יפה והתיישבנו בפנים, המלצרית הייתה נחמדה מאוד ועזרה לנו לנווט בתפריט, גילתה בקיאות גדולה במרכיבי המנות, באופן הכנתן ובאוכל בכלל.
ביקשנו המלצה על מנת הפתיחה הטובה ביותר, המלצרית הציעה סביצ'ה משלושה דגים בגספאצ'ו עגבניות צהובות – הדג היה קצוץ גס מדי והגספאצו' היה סמיך ועשיר טעמים אם כי חריף בצורה לא מאוזנת.IMG_1463S (1024x768)ולעיקריות:
הבחירה של אלון הייתה קלה – המבורגר 250 גרם שהגיע על-גבי לוח צפחה עם צ'יפס בקערה תואמת, תומר הצטרף אליו וגילה מיומנות בטבילת הצ'יפס. למרות מידת העשייה המבוקשת , מדיום-וול, הבשר היה רך מאוד וגם טעים להפליא, ללא ספק המבורגר משובח ביותר.
IMG_1466S (1024x768)   IMG_1468S (1024x768)IMG_1459S (1024x768)

ניוקי ערמונים ופורצ'יני, מנה לא מסובכת להכנה, היה מצוין.
IMG_1479S (1024x768)
"רק פירות ים" למרות שהובטח שכלל אינו חריף, היה חריף בהחלט, בירור של מנהלת המשמרת העלה שמישהו במטבח התבלבל וכנראה עטף את המנה ברוטב של
מנה אחרת לגמרי, הניסיון השני היה הרבה יותר מוצלח.
IMG_1477S (1024x768)   ???????????????????????????????

"מדליוני פילה בקר ומח עצם ברוטב יין אדום אגזים וג'ינג'ר", ערימת עלי הרוקט (ללא כל תיבול) הייתה מיותרת לגמרי, אלא אם יש חשיבות לשלושה חלקים בצלחת, הפירה היה קמחי ותפל ולחלוטין לא הולם מסעדה מכל סוג שהוא, הרוטב היה מושלם, גם הפילה היה משובח ביותר, לא ברור לי פשר הצנימים (קרקרים דקים מהסופר?) שהפרידו בין מדליוני הפירה וחתיכות העצם – שוב צורך בשלושה מרכיבים????????????????????????????????

לקינוח בדקנו פבלובה פירות יער שהייתה טובה אבל לא יותר מזה ו"טריו קרם ברולה" (שוב שלושה?) אני לא אוהב קרם ברולה אבל הבנות דיווחו שהקלאסי היה מצוין, השני היה אכיל והשלישי לא כל-כך.IMG_1487S (1024x768)   IMG_1490S (1024x768)

לא קל לסכם את החוויה, התנודות באיכות האוכל לא הגיוניות בכלל, הבסיס טוב ויש מנות מעולות, אבל מאידך יש גם טעויות של מתחילים. השירות שאנחנו זכינו לו היה מצוין והעברנו אחה"צ בכיף.

העסקית שלהם היא בעצם 15% הנחה על המחירון, מה שאומר שהמסעדה בעצם לא זולה בכלל.
ואתם, האם תעצרו באדום?     

פורסם בקטגוריה בארץ, מסעדות, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *